Sitting at a window

plums

Let me sit here at the window,

In the quiet colours of dusk,

Pale shadows of the day end,

To think of the year gone since last I wrote a birthday post,

And of today’s shiny colours wasting into sunset.

 

Let me send a wish to one distant, wandering star;

For a little memory of our orchard at the end of summer,

Glistening with ripen plums, and

For a little memory of true love,

Before the day’s end.

 

plums

 

Author: Daniela

Reader, Writer, Mother, Freethinker, Habitual Day Dreamer, Blogger - Sharing Ideas, Poetry, Prose, and Conversations on the Lantern Post!

24 thoughts on “Sitting at a window”

  1. Znači, ti još uvijek pišeš pjesme?😀
    E pa baš mi je drago. I neka ti pero i dalje lako klizi bijelim prostranstvima.
    I pazi kad sjediš na prozoru, ti možda jesi anđeo, ali ipak nemaš krila🙂
    Pretpostavljam da je ovaj (jučerašnji 18ti) datum godišnjica rođenja cijenjene spisateljice, ljubiteljice plinskih lanterni. E pa sve joj lijepo želim povodom toga! (a i inače, podrazumijeva se)
    Robert
    (koji gleda kroz prozor na drugoj strani svijeta gdje ljudi ne hodaju naopačke :D)

    Like

    1. Robert … hvala od srca … onog naseg licitarskog -:)!

      Jos uvijek pisem svasta i svagdje … u ovom svijetu gdje ljudi hodaju naopacke! Tocno 19ti (u naopackoj zemlji sunce prvo izadje) je bio moj rodjendan … hvala za najljepse zelje.

      Puno pozdrava tebi i nasim krajevima,

      Danijela

      Like

      1. Eh da, zapetljao sam se u tom pretvaranju vremenskih zona. Kako ti pišeš u mojoj budućnosti (ovo mi baš simpatično zvuči i zgodan je osjećaj pa si uzimam za pravo da to baš jest tako :)), tako sam mislio da se to odnosi na dan prije🙂
        No to ionako nije važno i nije razlog ove moje replike; još sam ti htio reći kako je ti pjesma izuzetno lijepa.

        Like

Has it sparked something in you?

